úterý 2. dubna 2013

Too late..

Ahojky,
znovu jsem dostala chut' na nějaký ten článek, tak něco málo napíšu, at' má má dušička pokoj :).

Ehm, trošku opožděně, Jak jste si užili Velikonoce? Upřímně, já tyhle svátky/tradice mám snad nejméně ráda, nejsem věřící, takže pro mě nemají takový význam, je kolem nich tolik práce a stresu *Když "pomáháte" mamince s obědem pro 8 chlapů*, pak se k tomu ještě přidá jarní úklid + ve finále z toho všeho máte jen modro fialové zadky.  
Ale i tak musím uznat že mě baví barvit vajíčka, no to je asi vše :D. Jinak dle mého názoru Velikonoce ztrácejí své kouzlo a takové ty "tradice", *Ty mám mimochodem ráda a jsem i dost pověrčivá - ne věřící!* myslím tím, že si kluci sami upletli pomlázku a žádali od dívek mašle/pentličky. Když jim daly dívky červenou mašličku vyjadřovali tím lásku a náklonnost vůči nim, žlutou naopak odmítnutí, zelenou přátelství a modrou naději. Škoda, že se na tohle zapomíná, nebo tedy alespoň u nás ano. "Dnešní" Velikonoce jsou většinou o chlastu a všichni víme jak to pak končí..
To by mohlo být k Velikonocům vše.

 Přeci tu nemůže chybět zajíček, nebo snad králíček?!
*Trochu opožděně..No a?!*


Jinak taky se vám blíží přijímačky?
 Já se na tu matiku koukla asi jen jednou a čeština to je v pohodě doplňovat čárky a y nebo i to zvládne snad každý, do 22.dubna času dost :D. A pak mě čeká pohovor a je docela blbí, že mám obojí v jeden den a mám si tak 2-3 hodiny se přemístit z Jc do MB, když nebude provoz tak pohoda. A kam se vůbec hlásíte, jestli tedy jdete teprve na střední popř. na gympl, učňák..? Já jdu k nám na Obchodku se zaměřením na cestovní ruch, kam bych se chtěla fakt dostat a jako druhou přihlášku jsem si dala Na Karmel v MB se zaměřením na Ekonomiku a podnikání, ale to je jen taková jistota kdyby mě na Obchodku nevzali, což ale vemou :P. To mám ale sebevědomí, ale tak člověk si musí věřit aby to někam dotáhl :)

Tumblr_mkn7j8ecje1s2zf6ao1_400_large

Slibuju, že tenhle víkend už se na to učení s kámoškou kouknem :)

Tak tedy i vám přeji, aby jste udělali přijímačky a dostali se na školu na kterou moc chcete a vy co už na střední jste, a nebo máte přijímačky za dlouho, tak at' se vám i tak daří... v čemkoliv :)

Žádné komentáře:

Okomentovat