sobota 21. září 2013

Recapitulation

Ahooj,
tak si prohlížím fotky, které jsme nedávno s kamarádkou nafotily a říkám si, že bych po dlouhé době mohla přidat outfit, pokud to vůbec z fotek bude poznat :D. + ještě nějaký ty kecy,fotky atd. co se událo a že jich je hodně...


Tak jak se vám líbí ve škole? a "trošku" opožděně, jaké byly celkově vaše prázdniny?(vůbec není skoro říjen):D
Co se týče školy, jsem v prváku na obchodce v Jc a nemůžu si stěžovat, učitelé jsou super, předměty taky, prostě co víc si přát :))


Adapt'ák:) jen tak pro informaci jsem ta ve fialové mikině :D.

 A prázdniny? pro mě to byly jedny z nejlepších z prázdnin.
Absolvovala jsem taneční, které byly úžasné. Škoda, že tak brzy skončili, ale za chvilku začíná plesová sezóna, jupííí, i když si ještě počkám.:D


S maminkou na 1. prodloužené - klobouková.


2.prodloužená - květinová; měli jsme prostě nejlepší fotku s jablíčkem a to bez debat!


3. prodloužená - maškarní; pokud váháte nad tím, za co jsem šla, tak je to mrtvá Rapunzel/Locika - když napíšu jen Rapunzel, většina lidí ani neví, kdo je to, i když tak je to i s Locikou :D takže je to ta princezna, co byla uvězněná ve věži zlou čarodějnicí a svůj cop hodila dolů svému zachránci, aby po něm vyšplhal. No a já jsem její mrtvá verze, jelikož nikdo nepřišel.. :D.


Věneček:



S tím mým tanečním partnerem.:))

A taky se musím pochlubit, že jsem byla vyhlášená, jako nejoblíbenější tanečnice :P.


Myslím, že to by k Tanečním stačilo.

Zbytek prázdnin jsem strávila s přáteli, dokonce měla i zaracha "do konce prázdnin", seznámila se se spoustou nových lidí, poznala mého nynějšího přítele, ale neobešly se ani bez pár probrečných nocí.. ale i tak byly jednoduše řečeno nejlepší, protože at' už se stalo co se stalo,bylo a je to správné, i když nám to v tu danou chvíli nepříjde.:)

A konečně se dostáváme k "outfitu"! Doufám, že z těch fotek to půjde, alespoň trochu, poznat.


Boty: CCC/ Rifle: Ťamani/ Tílko: New Yorker (je takové krajkované)/ Sako: F&F/


Mám to ale nádhernou kamarádku:3




Tak to by bylo asi vše, mějte se hezky a užívejte si víkendu! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat