středa 4. ledna 2012

Zumba and other

Achjo,
hrozně mě štve a mrzí, že ještě nemám hotový článek z Norimberku, což mi připomělo naší hádku s tat'kou u mapy: Ukazovala jsem totiž rodičům kde leží Norimberk a najednou se se mnou začal tat'ka hádat že je tam  místo N-M. A já ,,Tati snad vím kdej jsem byla né?!" a tat'ka ,,To je M jak vyšitý".... :D nakonec uznal, že jsem měla pravdu. Ale vždycky se najde nějaka fotka která né a né se načíst a nebo dokonce nejde vůbec :/. A ještě k tomu ve škole končím dlouho a když už končim brzo, tak mám nějaký kroužek. Jinak budu každé Pondělí a Čtvrtek chodit na Zumbu. Chodily jste někdo na Zumbu? za jak dlouho jste zhubly, alespoň 5kg? cokoliv mi o ní napiště do komentářu budu moc ráda ;).

Waka Waka:


Tak to je zatím asi vše, mějte se kráeně a skládejte básně... ;)

1 komentář:

  1. zumba je skvělá,zkoušela jsem jí jen s kámoškou podle dvd a moc nám to nešlo :DDD

    OdpovědětVymazat