pondělí 23. ledna 2012

Inspiration 0.1

Dnes jsem se rozhodla přidat nějakou Inspiraci, jelikož mi na mém blogu nějak chybí ;). Tak snad se vám bude líbit ;) Bohužel mi záhadně nejde We♥it, takže je to inspirace, kterou jsem ani nevím kde našla.

Ta šála♥  doufám že si jí stihnu ještě pořídit :D

Skvělé DIY že ;)

Tento outfit je naprosto úžasný ;)
Pokusím se si nějaké podobné věci pořídit ;)

Svatá pravda :/

Tenhle outfit už je spíš takový jarní ;)

Tak ted' zase trošku zimy ;).
Mimochodem už se mi zprovoznilo We♥it.

No není to krása?!

Awww! Musela jsem ho sem dát no není Ňuňánkovskej?!

Dobře, dobře,
prostě jsem si nemohla pomoct Jasný!! :D
Odted' už žádný ňuňu zvířátka♥

K tomu není co dodat ;)

To já už bych mrzla :D

Kdybych nějakou holčinu vyděla v tomhle na ledě, hned by získala můj obdiv.
Zajímalo by mne jak moc je to pohodlné.

 Takové krásky Co říkáte?!


Zas ta šála♥

Taky totálně ujíždíte na Jelenech/Sobech,..
a nebo Sovách?

Tomu se říká Vidět svět růžovými brýlemi.

A nakonec, To nejsladší pro mně v životě:


♥Niall Horan♥
Miluju ty jeho křivý zoubky♥


Bylo by toho víc, ale bohužel už musím. Tak se tu mějte.
Pááápáá

4 komentáře:

  1. skvělá inspirace,vybrala si samé krásné obrázky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vááu, ta šála a ty boty! ty vogo, parádní článek, nádherný obrázky.. :)) jsem taky na blogspotu, nechceš spřátelit :))

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju ;) a už jsem myslím že spřátelila pokud to byla ta žádost ;)

    OdpovědětVymazat