neděle 29. ledna 2012

Everything

Hi Guys! How are you?
Ne anglicky vám opravdu psát nebudu, jelikož nevím, nevím co by z toho vzniklo :D. Jinak taky máte někdy víc štěstí než rozumu?! Jo, jo tomu se u mě nějak zalíbilo :D. I když zrovna včera jsem rozbila zrdcadlo, tak doufám že mě to štěstí neopustilo :/. No nevím co vám mám dnes psát, ale asi nejspíš přidám nějaký wishlist ;). Jinak co vízo? Já nespíš budu mít vyznamenání Juchůůů! poprvé co jsem na 2. Stupni a to jsem v 8.třídě :D.

We must stand together!


Ta písnička je úžasná, znáte ji? a taky ten text má něco do sebe.

Tak se tu zatím mějte

2 komentáře:

  1. vááu, to je boží klip :-)) i ta písnička je kráásná, takže se jde stahovat.. :)) děkujíí za inspiraci ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda že se ti líbí ;) a nemáš zač ;))

    OdpovědětVymazat