středa 30. listopadu 2011

Bowling

Ahojte,
byli jste už někdy na bowlingu? Já tam byla dneska poprvé a ze začátku jsem vyhrávala a dokonce jsem je i jednou všechny střelila ;) Nojo musím se pochlubit... :D A co vy jak jste si dnešek užily? Jinak ve škole to bylo taky fajn ;) a co u vás škola? myslím že už asi máte všichni po rodičácích, takže o nich si povíme až ve
3 čtvrtletí ;).

A pár fotek z Bowlu:

 
Kterou? :D


Chvilka soustředění ;)



Kdyby to kámoš vyfotil trochu pozdě tk by byli všechny dole.. ;)


Naše parta bowlingová ;)


4 komentáře:

  1. pěkné fotky :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  2. u mňa to je rôzne.. raz mi to ide raz nie :D inak na mojom blogu práve prebieha giveaway o pravý líščí chvostík tak ťa naň pozývam :) http://kristinafox.blogspot.com/2011/11/vianocny-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, na svůj první bowling si pamatuju :D

    OdpovědětVymazat
  4. určitě se zúčastním vašich giveaway ;) a děkuju za komentáře ;)

    OdpovědětVymazat