neděle 27. listopadu 2011

Chicken nugets

Rozhodla jsem se něco ukuchtit, tak vám sem dávam svůj recept a doufám že vám bude chutnat ;)

Budem potřebovat:
Kuřecí prsní řízky
vajíčko
koření-paprika
alpskou sůl
kukuřičné lupínky

Postup:

1.Nejprve si rozdrtíme lupínky na menší kousky v hmoždíři. Pokud ho nemáte jednoduše je rozdrt'te v ruce.

2. Nakrájíme maso na takové ,,kousky".

3. Osolíme a okořeníme z obou stran.

4. Rozmícháme si vajíčko a pak jím potřeme ty kousky.

5. Já si nejdřív potřela jednu stranu a když už jsem měla maso v lupínkách(viz. obrázek), tak jsem potom potřela i druhou stranu a obalila.

6. Zmačkáme si pečící papír (tip kuchařů ;)).

7. A poskládáme na něj nugetky, vložíme na cca 30 min. do vyhřáte trouby. Já jsem si jí dala na 200C°.

8. A máme hotovo ;). Nejlíp chutnají s nějakým dresingem a hranolkami.

Dobrou chut' ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat