pondělí 21. listopadu 2011

I'm Winer! and other,..

Ahojky,
omlouvám se, ale bohužel nemám na blog moc času :/ . To víte škola,učení,kroužky,... Jinak vám shrnu co vše se mi stalo za tu dobu co jsem nepsala.
Asi začnu tím že jsem vyhrála už dvě Giveaway, a to první z blogu Coraliny kde jsem vyhrála sprchové žele Whoosh! na které brzy uvidíte recenzi a další z blogu Verči kde jsem vyhrála jedny z šatů/bločků (možná víte ;))
Dále vám napíšu, že do té Olympie jsme odvoz sice sehnaly, ale já nakonec nemohla, zato jsem byla v neděli poprvé na Černém Mostě v Praze a koupila jsem si tam sukni a svetr z Gatu, ale to vám pak ukážu v Outfitech a byla jsem odtamtud' celkem spokojená.
 A já s kamarádkou Luckou chodíme na Disco Dance do K-klubu u nás v Jičíně a budeme konečně jen sami dvě vystupovat na předvánočním vystoupení, jinak už jsme sice hodněkrát vystupovaly, ale ted' budeme poprvé jen my dvě takže z toho mám opravdu velkou radost. A možná pokud z toho našeho vystoupení bude nějaké video tak vám ho se určitě dám ;)

No a poslední,... Taky máte zítra rodičák nebo vás čeká nebo jste ho už měli?! V každém případě vám přeju hodně štěstí at' ho přežijete bez zákazů a bez bolesti ;)



Mimochodem znáte One direction? Já je miluju,.. a tuhle písničku mám od nich momentálně nejradši ;)*

2 komentáře:

  1. ty máš na Giveaway úplně štěstí! :) ♥ Už ti ten bloček přišel? =D jinak super song,taky miluju! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. jo jo už přišel ;) moc děkuju ;)♥

    OdpovědětVymazat