neděle 27. listopadu 2011

Lush: Whoosh

Mám pro vás další recenzi, tentokrát na výrobek od Lush. Je to můj první výrobek takže ho nemůžu porovnávat s jinými výrobky od nich.
Whoosh sprchové želé krásně voní po citrusech, musela jsem k tomu pořád čuchat prostě jsem si nemohla pomoct :D. Furt jsem se sama sebe ptala jak to mám použít nakonec jsem na to nějak přišla. Taky jsem se bála jestli toho není málo (měla jsem 100g) ale celkem hodně to pění, obvzlášt ve vlasech. Když jsem šla spát ještě pořád jsem cítila tu úžasnou citrusovou vůni ale ráno pak už ne :/. Žádné zázraky s vlasy mi to neudělalo, ale můžu být ráda že se mi potom nemastily atd. A bylo to spíš dělané na uklidnění což bych řekla že se jim podařilo protože jsem pak usla jak miminko :D.



A takhle jsem to potom rozmačkala:
(možná že příště to nechám v celku ;))


Úžasná barva že...


No tak snad se vám recenze líbila ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat