neděle 27. listopadu 2011

Im hyperactive!

Jak už jste si všimli, dneska jsem přidala docela dost článků ;). Ale prostě mě něco nutí furt vám o něčem psát... Jinak co si myslíte o tom že už je advent? Mě to trochu stresuje jelikož ještě vůbec nemám žádné dárky nakoupené, ale přesto mi to nekazí náladu z toho předvánočního kouzla, přeci by měla být rodina spolu a zdravá a ne jen očekávat jaké dostanou dárky ;). Jediné co mě štve je to, že ještě není sníh nebo tedy alespoň u nás, je už u vás sníh? nebo máte furt takové to podzimní počasí. Doufám že alespoň na štědrý den bude sněžit, jelikož už u nás dlouho na štědrý den nesněžilo :/. Původně jsem chtěla psát ještě o něčem jiném,ale už si nevzpomínám o čem. Mám to ale pamět' :D. Málem bych zapomněla, mám nový design líbí se vám? 

A pár vánočních obrázků z we♥it :


Tenhle obrázek je úplně kouzelný ;)



 Krutá realita :D

                                                                                                                       Formspring ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat