pondělí 23. dubna 2012

Essence Mascara : get BIG! Lashes


Mám pro vás recenzi na další řasenku. Tentokrát je od značky Essence, kterou určitě každý zná.

Jsem s ní velmi spokojená, vždy jsem se obávala velkých kartáčků s mnoha štětinkami, ale u téhle řasenky jsem neměla čeho se obávat. Řasy pěkně pročeše a nabarví i neviditelné konečky u řas (některé tohle nedělají). Doma jsem zjistila, že je i vodě odolná, což je pro mé záchvaty smíchu doprovázené brekem naprosto ideální. A i cenově je velmi dostupná, kupovala jsem jí do 100,-.
No nevím co bych ještě k tomu napsala, je to stručné, ale to snad nevadí.


Po aplikaci:


Jaké jsou vaše názory na ní? 
Použili jste ji už někdy?

3 komentáře:

  1. Chtěla bych si zítra koupit tu stříbrnou na objem - líbí se mi kartáček :D. Snad s ní budu spokojená, jako ty :).

    OdpovědětVymazat
  2. já si chtěla koupit taky myslím tu stříbrnou ale bohužl jí zrovna neměli :/ a snad budeš spokojená ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem byla v Rossmannovi a taky jí neměly :/. Takže mám tu černou a snad někde chytím i stříbrnou :).

    OdpovědětVymazat