čtvrtek 12. dubna 2012

New in 0.1

Tak jak jste si užily Velikonoční svátky? Já, jak už jsem psala, jsem byla na jarních nákupech a koupila si něco nového "aby mě nepokakal beránek" a samozřejmě vám ukážu vše co jsem si koupila a jak vidím, tak je to můj první New in. Jinak, taky by jste radši hledali vajíčka na zahradě, jako to dělají v Americe, než by jste dostaly našviháno? No nevím jak vy, ale já teda jo :D. Tak tedy doufám že jste si alespoň trochu užily Velikonoce a snad vás zadek nebolí ještě ted'.
A ted' k mému New in:

Co se v nich asi skrýva?
hned vám to prozradím ...


Určitě jste si všimly, že jsem si koupila nějaké věci z mého wishlistu a těmi jsou: Baseballová bunda (ano, je dokonala, sice je na kluky, ale komu to vadí?) dále ten černý šátek, možná si ještě koupím v modrém a červeném provedení a nakonec tričko s potiskem anglické vlajky, ale mám v plánu si koupit více věcí s angl. vlajkou.
*
Všechno jsem nakoupila v New Yorkeru až na basebalovou bundu a ta je z Takko Fashion. A ještě jsem si koupila dvě obyč tílka (khaki a hnědé, taky z Takka), ale ty jsem zapoměla s ostatními vyfotit.
*
 Jinak brzy očekávejte outfity a také jsem chtěla tento článek přidat někdy před Velikonocemi, ale bohužel jsem se nedostala k notebooku, takže článek přidávám až ted', ale tak snad vám to nevadí a zatím se mějte fajne.

Žádné komentáře:

Okomentovat