sobota 7. dubna 2012

Wishlist n°2

Hodně dlouho jsem nepřidala žádný wishlist a jelikož zítra jedem na nákupy, tak vám ho sem dám, aby jste měli nějakou představu toho, co bych si chtěla koupit. Tak ted' jen doufat že tam něco z mého wishlistu budou mít. A doufám, že vám nepřijde moc chaotický.
 
Tak tady ho máte:
Wishlist n°2
1. Baseballová bundička - do té jsem zamilovaná dlouho, tak doufám, že se mi konečně poštěstí a najdu svojí Mrs. Perfect! :D
2. Cokoliv s motivem vlajky VB - ano, cokoliv.
3. Šátek - ted' se mi moc zalíbily tyhle šátky ve vlasech.
4. Tričko,hrníček a náhrdelník s "Moustache" - no comment...
5. Jakoukoliv bižuterii - i když nejlépe s peříčky, klíčem a různými nápisy.
6. Sáčka - určitě nějaké černé (ano, nemám černé sáčko...) a možná i červené.
7. Klobouk - jo, tak nad ním taky slintám bůh ví jak dlouho a štve mě, že jsem si ho tenkrát nekoupila, Grrr!
8. Sukně - ta na obrázku je dokonalá...
9. Šaty - však léto už je za dveřmi né?! jo,jo jaro se ještě pořádně neukázalo a já už myslím na léto. Jinak ty kytičkované už jsem měla taky někde vyhlédlé, ale bohužel nevím kde. 

Tak doufám, že se vám můj wishlist líbil.

Né každému se tahle ta písnička nebo skupina může líbit, ale já na Skrillex poslední dobou hodně ulítávám.



2 komentáře: