pondělí 2. dubna 2012

I'm back, maybe...

No musím uznat že mi blog trošku chyběl ;) a zrovna mám tak nějak náladu vám napsat článek sice to bude *nudný* deníček, ale aspoň něco ;).
Takže čím bych začla? asi začnu tím, že jsem spala u kamarádky ještě s jednou kámoškou z pátka na sobotu a pak jsme měli jít na pochod *Každým rokem se u nás v Jičíně koná Pochod za Rumcajsem*. Řeknu vám že jsem k ní šla, jako kdybych u ní měla spát na týden ;). Potom když jsme si k ní daly věci, jsem to vzaly směr plavečák a večer že půjdem do Bowlu.

 S Majdou.
Řeknu vám, že tam byla nuda - nikdo v našem věku, takže jsme si jen zahrály kulečník, vypily Kofolu a šly dělat bordel po městě :D. Tak nejprve jsme šli dělat blbosti do parku:
Já na scéně :DD.
Lůca s Majdou
Fuck Off School!!
Řeknu vám, že bylo hrozně moc těžký se na tom stromě udržet :DD.
Jojo, tohle se stalo pro Majdu další den osudným. Když jsme byly na Prachovských skalách, tak tam bylo takový zábadlí a ona na něm udělala to samí co na fotce a ještě ke všemu se přehoupla na druhou stranu, podklouzly jí nohy a ona spadla do díry, kvůli který tam bylo to zábradlí. Za námi šel nějaký pán a místo toho, aby nám pomohl jí vytáhnout se nám smál a zdrhnul, Jen kdyby tam spadnul on nebo to je ho *milý* dítě. Ještě, že tam s námi byl kamarád, jinak by nám asi hoodně dlouho trvalo, než by jsme jí odtamtud vytáhly. Ted' se tomu sice tlemíme, ale předtím nám moc do smíchu nebylo, ikdyž... :DD.
No co! Myslete si o mně co chcete, ale já si prostě musela zkusit, jaký to je když spíte pod mostem :DD. A musím říct že u nás je to tak nějak pohodlný a ani ty šutry nebyly studený spíš naopak :DD.
Chudinka Kachýnka...:(
Autobusák
Duch!!!
(jen tak pro jistotu to má být chlapék v dlouhým plášti, botech na podpatkách a s černým kloboukem..)
A jediná fotka z pochodu:
Na pochodě se stali ještě tyhle věci:
Když jsme došli na začátek lesa, ani né po 10 metrech se už tam válel jden kluk totálně na s*****, všichni kolem ho tam sbírali. No bylo to opravdu zajímaví je pozorovat obvzlášt', když mu spadli kalhoty... Tak jsme šli dál a ted' tam zas dva po sobě lezou u nějakýho keře a ted' tam u nich stojí další banda nalitejch. No pak se stal ten majdin slavný pád do díry... Pak ještě ke všemu jsme blbě odbočily takže jsme si to zkrátily asi o 7 km, ale zase jsme neprošli kontrolním stanovištěm. Pak jsme konečně došli do Holína a tam jsme si šli sednout na hřiště a blbli jsme tm jak malý dokud k nám nepřišli dva totálně opitý kluci a něco na nás furt mleli,... No pak jsme se s nima málem porvali no co MY?! Majda s Martinem... :DD Já měla teda hrozně nahnáno...

A taky vám chci říct, že jsme nevypily ani kapičku alkoholu a to co jste viděli na fotkách (nedala jsem sem všechny, to by jste potom koukaly, co všechno dovedem...:DD) je u nás naprosto normální.

Jinak to by bylo asi vše;) a mimochodem co jste dělaly o víkendu vy? Byl někdo z vás na pochodu, pokud teda bydlíte poblíž Jičína...

2 komentáře:

  1. eh,taky se někdy s kámoškama chováme tak šíleně,
    že si někdo může myslet,že jsme "opilé" :DD
    super,že jsi zpět na blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D jéé alespoň někomu jsem chyběla ;)

    OdpovědětVymazat