pátek 6. dubna 2012

Inspiration 0.2

Hojte,
Jak jste se měli?? Já fajne :D. Ve středu jsme šli dětem na 1.stupni měřit čas při Velikonočním běhu do schodů. Upřímně je lituju, sama jsem tyhle běhy nesnášela, ale musím jim poděkovat, protože jinak by jsme nepřišli o 5. hodin a to zrovna máme tělák, matiku a češtinu, ale zase přijdeme o volnou hodinu. Takže se budu učit jen 2. hodiny a to Ájinu a Fyziku, ale tyhle předměty jsou v pohodě. Ano nejsem normální mám celkem ráda fyziku :D. A jaký jsou vaše oblíbený předměty a které naopak nesnášíte?
Jinak je docela doma nuda a už se těším až pojedeme v neděli na nákupy, Jupí..
A co jinak vy o volnu děláte?
A ted' k nějaké inspiraci :

Roztomiloučký...



Taky už chcete léto?




                                                              On tu prostě musí být!!!


Tohle triko mám někde vyhlídlé, ale bohužel nevím kde :D


Proužky!


Dokonalý...


Irsko♥


To triko Ramones si prostě musím pořídit.


Závidím všem co byly ve Starbucks a opovažte se o tom někde předemnou zmiňovat.



Už letím pro červené sáčko... ;)


Pravda.



Big Ben, u něj se jednou vyfotím ;).



Když byl Den sv. Patrika.


Ha! podobný mám.. :D


Ano, určitě už jste si všichni vyšmli, že miluju Anglii (a Irsko) a to néjen kvůli 1D, ale taky kvůli úžasným památkám atd. A myslím si že VB je lepší něž Amerika, je k nám blíž a tím pádem i dostupnější, mají tam už ty zmíněné úžasné památky, odtamtud je spoustu skvělých zpěváku, herců,... a mimochodem díky komu se v Americe mluví anglicky?... :DD 



Závist...


To mám v plánu na narozky ;)


Miluju námořnickej styl a proužky.


Nádhernej fot'ák.


No comment.


Taky milujete, když si můžete zablbnout s kámoškama ;)

P.S.: Řeknu vám, že když jsem přidávala tyhle obrázky a srovnávala je, tak jsem myslela že si hodím mašly, jelikož se to vůbec nechtělo srovnat a furt se to někam přemíst'ovalo,...
Tak se zatím mějte ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat